Langzaamaan is het weer verantwoord om mensen bij ons op kantoor uit te nodigen. Wat fijn! We hebben natuurlijk wel de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen. Er staan plexiglasschermen op de koffietafel, we hebben desinfectiegel binnen handbereik en houden ramen en deuren open voor ventilatie. Daarnaast laten we je graag weten dat de aangekondigde naamswijziging op 10 juli van kracht wordt. Daarover snel meer.

Opening kantoor & 10 juli
Recente berichten
- Samenwerking met zelfstandigen
- Update over de wetgeving
- Een onboarding met vervolg
- Nieuwe collega’s via onboarding- en IND-service van TailorMinds
- Lindokuhle succesvol gestart
- Alessandro en Ruan komen eraan
- Aurelio (eindelijk) in Nederland!
- Een gezinsemigratie op verzoek
- Een nieuwe uitdaging voor Lindokuhle
- NEN 4400 – Norm voor betrouwbaarheid en aanloop naar het vergunningstelsel.


